zaterdag, juli 28, 2007

Al best laat!

Ja, ja... het is al best wel laat!
Ik heb nog zoveeeeeeeeeeeeeel energie en kan nog echt niet slapen!
Wat emailtjes de deur uit en nog wat internetten en nu dan ook nog wat in mijn weblog zetten.
Rob kwam net nog naar beneden...
Hij kon niet slapen; hebben we er nu wel goed aangedaan om zo'n spa te bestellen?
Met het zelfde dilemma zat ik gisteren. Is het wat of niet?
Volgens mij is het wel wat, maar wel een beetje decadent...
Ach, doe eens gek!
We zeggen het zo vaak, maar doen het te weinig!
Je leeft maar één keer!
Echt genieten als het kan...

Volgende week moet ik ook maar een dagje met Rob naar de Ardennen om te kanoën...ff doorzetten maar, dan is het toch ook genieten!

De buren komen maandag bij ons eten en met Lidia ga ik ook zeker nog wat bijzonders doen deze week.
Het leven is te kort om niet te genieten, toch?

Geen opmerkingen: