zondag, juli 22, 2007

Even laten zien dat ik heelhuids terug ben...

Wat was onze Newly blij dat hij mij vrijdag weer zag...
Hij kroelde en likte me van blijdschap. Gisteren was hij erg sloom en heeft ie heel veel geslapen. Het lijkt wel of ie ziek is. Volgens Rob en Kimberly heeft ie tijdens mijn afwezigheid ook regelmatig moeten spugen. De ziel. Vandaag gaat het al wel wat beter met hem lijkt het. Vanavond na het eten heeft Kim Newly uitgelaten. Ze kwamen Ayla tegen en Newly fleurde helemaal op... Gelukkig maar, ik hoop dat hij niet echt ziek is...

Vanochtend sprak ik onze buren nog. Zij weten dat ik nu ook weer thuis ben. De buurvrouw zei me nog dat Rob en Kimberly mij toch echt wel gemist hadden. De schatjes!

Vanmiddag zijn we bij opa en oma in Ede geweest.
Ik weet dat ze erg benieuwd waren of het allemaal wel goed was gegaan.
'tuurlijk!!! Nou ze hebben kunnen zien dat ik heelhuids terug ben!
En dat ik genoten heb!!!

Geen opmerkingen: