zaterdag, juli 28, 2007

Een goeie buur...

Vanmiddag had ik het er met Rob over dat ik even bij ons buren langs wilde gaan om te vragen of ze het leuk zouden vinden om komende week een hapje bij ons te komen eten.
Rob zei me dat dat goed was en dat ik zeker maar zo snel mogelijk langs zou moeten gaan.
Zo gezegd, zo gedaan.
De deur bij onze buren stond open dus ik kon zo naar binnen lopen.
Edmondt zat een interessant boek te lezen.
We hebben het even over het boek gehad en over IJsland.
Hij vertelde mij dat Lidia mij vanmiddag een sms had gestuurd. Ook toevallig....
Lidia zat in het speeltuintje... Samen ff lekker bijgekletst...en daarna een roseetje bij de buren in hun tuin.
Later op de avond kwam Lidia nog bij ons. Diepzinnig gesprek gehad over de zin van het leven en zo...'t Was goed en gezellig!

Geen opmerkingen: