maandag, juli 30, 2007

Eten met de buren.

Vanavond zijn onze buren bij ons wezen eten.
Tijdens mijn trip naar Ijsland zijn Rob en Kimberly bij Edmondt, Lidia en Olivier wezen eten.
Nu hadden wij hen uitgenodigd om bij ons een hapje te komen doen.
Ik wilde wat maken wat ik ook in IJsland gegeten heb.
Als eerste dacht ik aan iets met vis. Edmondt had voor Rob en Kimberly tijdens mijn afwezigheid al een visschotel gemaakt dus besloot ik nu dan maar iets van vlees met groenten.
Het zijn lamskoteletjes geworden met gegratineerde aardappelschijfjes en een pruttelpotje met aubergines, wortel, ui, courgettes, tomaat en lenteuitjes.
Als toetje een minimagnum en voor mezelf een bakje yoghurt bij gebrek aan skyr!
Toch nog een beetje IJslands eten en gevoel voor mij. De anderen vonden het gewoon lekker!

1 opmerking:

Anoniem zei

Het eten was heeeel leker hoor! X Lidia