dinsdag, juli 31, 2007

Gelukkig weer mooi weer!

He, he, 't wordt weer mooi weer!
Na wat miezerige dagen schijn t nu toch weer de zon.
Er staat ook niet zoveel wind meer.
Vanochtend begon de dag wat frisjes.

Newly is ook weer in zijn gewone doen.
Vanochtend stond hij rond 8 uur naast mijn bed vragend te kijken; Gaan we er nog uit?

Omdat ik er dus vroeg uit was ben ik nadat ik de krant gelezen had naar het ziekenhuis gegaan voor bloedafnemen. Dit hoefde eigenlijk pas volgende week, maar je kan 't maar gehad hebben. Daarna ben ik doorgereden naar Arnhem. Even langs het kantoor van ASKJA. Gregie was aanwezig en met haar heb ik wat zitten kletsen en evalueren over mijn wandelrondreis in IJsland. Zij liet wel een beetje doorschemeren dat er voor mij volgend jaar wel weer een wandelrondreis naar IJsland in zit.
Zondag 30 sept. is er een evaluatiedag. Villi uit IJsland zal er dan waarschijnlijk ook zijn. Lijkt me leuk om hem hier in Nederland te zien.

Vanmiddag wat in de tuin gedaan en samen met Rob Diehard 4 op dvd gekeken.
We hebben lekker buiten kunnen eten...gezellig!
De zon maakt alles zoveel vrolijker...

Vanavond ga ik met mijn zusje Esther trainen bij Sjabbens; ff aan de gewichten trekken en wat cardio-oefeningen. Lekker voor m'n lijf!

Geen opmerkingen: