donderdag, oktober 05, 2006

Werken

Werken is een onderbreking van je vrije tijd...
Ook vandaag is me dat weer overkomen.
Rob zegt wel eens Ria haar werk is haar hobby.
Gedeeltelijk is dit ook zo.
Ik vind het werk dat ik doe leuk.
Ik ben er veel mee bezig. Zowel tijdens de dagen dat ik werk als ook daar buiten.
Altijd ben ik bezich om dingen te bedenken die beter en anders kunnen.
Maar....
Mijn werk is niet mijn enige hobby!
Ik ben gek op Newly en ben dan ook dolgelukkig dat we een jaar geleden besloten hebben om een hond op te nemen in ons gezin.
Ik vind het leuk om dingen met hem te doen en vind het super als hij bij me is.
Ook ben ik dol op Kimberly... Het is een supermeid. Ik ben blij dat zij mijn dochter is en ik haar moeder.
Nog een paar dagen en dan wordt ze al weer 12 jaar!
Ik hoop dat het zondag een knalfeest voor haar wordt. ik probeer er in ieder geval iets bijzonders van te maken.
Vrijdag is dan het feestje voor haar vriendinnen. Vandaag zijn de uitnodigingen hiervoor de deur uit gegaan.

Geen opmerkingen: