zondag, oktober 22, 2006

Vooraf aan weekend Duitsland

Vrijdag was het dan zover het begin van ons weekend Duitsland.

Voordat Rob en ik met de auto vertrokken naar Paderborn/Duitsland ben ik nog aardig druk geweest.
We zijn allemaal op tijd opgestaan.
Om 9.00 uur moest ik bij de dierenarts zijn samen met Newly voor een tweetal injecties: de jaarlijkse coctailprik en de tweede voor Kennelhoest.
Het ging prima met Newly, bij de tweede prik piepte hij een beetje. Hij was het al snel vergeten toen hij van de dierenarts een superlekker hondenkoekje kreeg.

Na de dierenarts nog even naar huis en daarna gingen Kimberly en ik Newly naar dierenpension De Broekhorst brengen.
Hij was heel enthousiast. Voordat we het wisten en konden bevatten was Newly al met een van de verzorgers mee.
Nou die zal zich wel vermaken.

Samen met Kim heb ik ook nog wat boodschapjes gedaan.
Thuis gekomen hebben we nog wat opgeruimd en zo...
Even nog een keer goed gestofzogen: alle haren van Newly weg. Zijn mandje opgeruimd en zijn kleedje en kussen opgeklopt. Wanneer hij dan weer thuis komt is alles lekker schoon.
't Is toch altijd fijn om je huis netjes achter te laten en ook fijn wanneer je in een opgeruimd huis thuiskomt...

Rond een uur of twee zijn Rob en ik vertrokken richting Duitsland.
Kimberly zwaaide ons uit.
Toch wel heel raar om haar achter te laten. Het wordt al zo'n grote meid, maar is toch pas 12 jaar!
Gelukkig kan ze terecht bij de familie van den Broek.
Renate is bijna haar zusje zoals de tweede meiden zo vaak zeggen, dus dat zal wel goed gaan!

Geen opmerkingen: