donderdag, oktober 19, 2006

Herfstvakantie

Maandag is de herfstvakantie voor de scholen van Zuid-Nederland gestart.
Kimberly heeft heerlijk de hele week vakantie en ik heb ook van maandag t/m zondag vrij.
Maandagochtend hebben we ons huis opgeruimd en de bedden verschoond.
's Middags zijn we op de fiets naar Irma en Tim in Wageningen geweest.
Dinsdagochtend hadden we even naar Opa en Oma Hulshof willen gaan. Na een belletje wisten we dat ze 's ochtends niet thuis waren. Na 14.00 uur waren we welkom, dan zouden ze beiden thuis zijn.
Dan maar nog wat schoonmaken in huis.
Rond een uurtje of 1 hebben we de fiets gepakt en zijn richting Ede gegaan.
Newly ging ook mee. Hij zat weer keurig in het mandje achterop.
Als hij een plasje of een poepje moest doen tikkte hij met zijn pootje op mijn rug.
We waren ruim op tijd in Ede.
We zijn toen nog even naar Bart Smit gegaan voor de CD/DVD Sims Dieren. Kimberly wilde deze erg graag hebben. Ze had nog wat geld van haar verjaardag, dus... op naar Bart Smit. Gelukkig hadden ze de Sims Dieren al in huis. We waren er dus niets voor niets heen gegaan.
Iets over tweeen waren we bij Opa en Oma. Het was leuk om even bij te kletsen en de foto's uit Spanje te zien. Volgend jaar gaan wij er ook heen met de hele familie.
Op de terugweg hebben we nog een klein ongelukje gehad. Newly wilde uit het mandje springen, Kim riep hij springt uit t mandje mam, ik reageerde hierop, helaas raakte ik Kim haar fiets en vielen we met z'n allen in de berm. Gelukkig viel de schade mee; Kim een schaafwond aan haar elleboog en een vette blauwe plek op haar heup.
Thuis hebben we ff snel wat gedronken en daarna door naar de manege.
Rob heeft Kim opgehaald. Na het eten zijn Kim en ik nog wezen sporten bij Sjabbens. Dit was erg leuk samen fitnessen!
Woensdagochtend zijn Kimberly en ik wederom naar de manege geweest. Ik heb een heerlijk rit op Harald gemaakt en Kimberly is lekker bezich geweest met Beauty.
's Middags ben ik wat boodschapjes in Renkum wezen doen en voor de rest lekker geluierd.
Kimberly en Renate hebben lekker gewandeld met Newly en zijn met de nieuwe Sims bezich geweest op de computer van Kim.
's Avonds hebben we met zijn allen op de bank tv gekeken.
Vandaag is Rob ook vrij.
Vanochtend heb ik Newly uitgelaten en ben daarna meteen naar de Golf geweest. Wat boodschapjes gedaan.
Ik had ook croissantjes met ham gehaald, die we lekker als ontbijt opgegeten hebben.
Lekker vakantiegevoel...Heerlijk genieten van wat vrije dagen!

Geen opmerkingen: