maandag, oktober 23, 2006

Korte vakantie voorbij...

Onze Herfstvakantie is voorbij!

Vanochtend is Kimberly weer naar school gegaan.
Ze voelde zich wel niet 100%, maar had toch wel weer erg veel zin om iedereen op school toch weer te zien.

Samen met Renate ben ik om 9.00 uur Newly op gaan halen van dierenpension De Broekhorst.



In het gastenboek van De Broekhorst heb ik het volgende geschreven namens Newly;

Hallo allemaal,
Afgelopen weekend waren mijn baasje Ria en Rob naar Duitsland. Ik kon niet met hen mee. Kimberly is wezen logeren bij Renate en ik mocht ook uit logeren. Voor het eerst naar dierenpension De Broekhorst. Ik vond het best spannend, maar wel erg leuk. Lekker spelen en snuffelen met de andere honden. De verzorgers waren ook gezellig voor mij en het eten vond ik heerlijk!Vanochtend kwamen Ria en Renate mij weer ophalen. Door het dolle was ik toen ik mijn baasje weer zag. Ik heb het goed naar mijn zin gehad, maar ben ik reuze blij dat ik weer naar huis kon.
Bedankt allemaal, tot een volgende keer!

Nadat ik Newly en Renate thuis afgezet had ben ik naar mijn werk gegaan.
De dag vloog voorbij. Het was zo 18.00 uur en kon ik weer naar huis.
Vanavond zijn we dan allemaal weer thuis. We hebben lekker gezellig samen weer kunnen eten.

Geen opmerkingen: