dinsdag, oktober 03, 2006

Afwijzing Sollicitatie

Vandaag heb ik gebeld met Irma van Duin en tevens heb ik van haar een brief ontvangen over mijn sollicitatie naar de functie van Assistent Inkoop.

"Helaas moeten wij u mededelen dat andere kandidaten gesolliciteerd hebben die qua opleiding en ervaring beter aansluiten bij het door ons opgestelde functieprofiel."

OK...

Had ik mijn visie dus niet moeten laten horen!

Ik ga gewoon maar door met mijn werk in Arnhem... voor de rest meer aan mezelf en mijn directe omgeving denken!
Er zijn een aantal mensen waar ik dol op ben waaronder Rob en Kimberly en ik ben natuurlijk ook gek op onze hond Newly.
Met Rob en Kimberly doe ik leuke dingen en met Newly wandel ik wat af.

Wellicht komt er nog iets op mijn pad dat voor 100 % voor mij weggelegd is....
Ik ga er aan werken!




78,3

1 opmerking:

Anoniem zei

Go for it girl!