zaterdag, januari 21, 2006

Rugzak


Dat je met een grote Arcteyx Bora rugzak heel goed je boodschappen kunt doen heb ik gisteren maar weer eens gemerkt.
Rob was om half 5 nog niet thuis en we moesten toch wat boodschappen voor in ieder geval het weekend hebben. Ik heb toen mijn rugzak maar gepakt en ben naar de Golf gelopen. Op de heenweg was het natuurlijk een makkie. Bijna alle boodschappen paste erin. Ik heb alleen het brood maar los meegenomen omdat het anders zo geplet zou worden. Thuis gekomen was ik toch wel benieuwd hoeveel aan gewicht boodschappen ik gekocht en meegezeuld had. De weegschaal gaf 24,6 kg aan. Behoorlijk wat. Het was ook te merken.
Ik hoop dat mijn rugzak wanneer ik in Zweden ga sneeuwschoenlopen iets lichter van gewicht is!

Vandaag ben ik wezen werken bij Bever en vanmiddag heb ik ook nog zo'n monster van een Arcteryx rugzak verkocht.

Geen opmerkingen: