zondag, januari 29, 2006

Op de hei

Vanochtend hebben Kimberly en ik lekker kunnen uitslapen.
Rond 10.00 uur ben ik naar Sjabbens gegaan. Hier heb ik ruim een uur op de crosstrainer en de arctrainer gestaan en meer dan 800 calorietjes verbruikt!
Ik begon zelfs een beetje te zweten en heb dit in de sauna ook nog eens heel ontspannen gedaan...
Rond 12.30 was ik weer thuis en heb ik samen met Kimberly wat gegeten.
Het was een vandaag een mooie winterse dag, een beetje koud met stralend blauwe lucht en heerlijk zonnetje!
We hebben de auto gepakt en zijn met ons drietjes, helaas zonder Rob, want die moest werken vandaag, naar Ede gereden.
Het was leuk om eens een wandeling te maken op een plek die ik van vroeger wel kende maar waar ik met Kimberly en Newly nog niet eerder geweest ben.
We hebben genoten ...






Newly kan je soms zo met van die trouwe hondenogen aankijken dat je gewoon wegsmelt...



Het was erg leuk...
We hebben lekker lopen kletsen...
en genoten van het lekkere weer en Newly die heerlijk kon rennen!

Geen opmerkingen: