zondag, januari 22, 2006

Op visite

Vanochtend heb ik eerst lekker mijn krantje zitten lezen.
Rob ging naar zijn werk en Kimberly kwam toen ook naar beneden.
Samen met Kimberly heb ik een stukje van Liever Verliefd zitten kijken.
Rond 10.00 uur ben ik naar Sjabbens gegaan; eerst wat krachttraining gedaan en daarna op de nieuwe crosstrainer.



Toch wel mooi van die nieuwe apparatuur. Buiten de Crosstrainer zijn er ook nieuwe fietsen en steps gekomen.





Na het sporten heerlijk douchen en daarna nog even de sauna in.
Toen ik naar huis liep kwam ik Kimberly en Newly tegen. Samen hebben we een rondje gelopen en toen naar huis.
Vanmiddag zijn we bij Irma, Marco en Tim in Wageningen geweest. Eerst wilden we gaan lopen, maar we hebben toch maar de bus gepakt in Renkum. Toch nog een klein stukje gelopen. Het was best wel koud. Newly vindt het altijd leuk om buiten te zijn...



We hebben lekker bij kunnen kletsen, het was heel gezellig. Tim was eerst wat voorzichtig met Newly, maar op een gegeven moment vond hij het wel heel leuk dat Newly achter hem aanrende als hij ook ging rennen. Lekker aaien... hij is best wel zacht!
Het blijft natuurlijk altijd oppassen.
Rond 17.30 uur belde Rob dat hij eraan kwam. Met zijn vieren zijn we met de auto weer naar huis gegaan.

Geen opmerkingen: