donderdag, januari 19, 2006

Puppyparty

Vanochtend weer heerlijk wezen paardrijden.
Eerst zag het weer er erg drijgend uit met aan de ene kant gitzwarte lucht, maar aan de andere kant lichte luchten.
Gelukkig dreef het slechte weer over.
We hebben een heerlijke rit gemaakt; over de hei en door het bos.
Vanmiddag heb ik email uit Zweden gekregen. De vluchtschema's, wat we gaam doen en wat we mee moeten nemen werden vermeld.
We gaan 5 dagen sneeuwschoenlopen en kamperen in de sneeuw.
Dat wordt de komende weken straf trainen....
Het is voor mij al wel een hele tijd geleden dat ik lange tijd met een rugzak van 20 kg op mijn rug heb gelopen.
Ik heb 6 weken de tijd om te trainen; ik ga met Newly en rugzak op veel lopen, bij Sjabbens zal ik wat meer aan gewichtstraining gaan doen.
Vanavond ben ik samen met
Newly naar een Puppyparty geweest, georganiseerd door de dierenartpraktijken Bennekom en Renkum.

Geen opmerkingen: