dinsdag, januari 03, 2006

Begin van het nieuwe jaar


Gisteren was mijn eerste werkdag in het nieuwe jaar. Niks bijzonders een dag als iedere andere. Veel mensen een gelukkig nieuw jaar gewenst...en de winkel weer eens wat luchtiger gemaakt.

Vanochtend heb ik zelf mijn hechting eruit gehaald. Wanneer het niet lukte mocht ik bij Huub terug komen. Om weer naar Westervoort te gaan alleen voor dat kleine hechtinkje had ik niet veel zin in. Toch maar zelf geprobeerd en het lukte.

Samen met Rob ben ik vanochtend een stuk met Newly door het bos bij het Beekdal wezen wandelen. Het was wel een beetje koud, maar wel heerlijk. Hier en daar was de grond wat bevroren en zelfs wat wittig. Newly vond het wel interessant om over bevroren water te lopen. Wanneer het begon te kraken spurtte hij er snel af.

Geen opmerkingen: