zaterdag, mei 03, 2008

Parachuutcursus


Voor mijn verjaardag afgelopen december heb ik van Rob oa een parachuutcursus op Teuge gekregen.
Ik mocht zelf beslissen wanneer ik deze cursus zou beginnen.
Nou vandaag was dan eindelijk mijn start...
Voor half 10 was ik vanochtend aanwezig op vliegveld Teuge.
Met korte pauzes heb ik samen met nog 7 andere mensen theorie-cursus gehad met als afsluiting een theorie-examen.Van de 30 vragen had ik er 1 fout. Goed gescoord!
We zijn ook nog even in de shop geweest en hebben hier nog een kleine uitleg over de verschillende pakken, helmen en brillen gehad.
'k Vond het een lange dag met vele indrukken.
Als ik gewild had had ik de lucht nog wel ingekund.
Ik vond het wel genoeg voor vandaag, ik had behoorlijke hoofdpijn en zag het niet zitten om nog een sprong te gaan maken. Tijdens de harnascheck sloeg ik helemaal dicht.
Helaas voor mij vandaag dus geen jump...
maar misschien komt voor mij morgen deze kans en anders in de komende week.
Eerst dan nog de harnascheck en dan de lucht in...Ik vind het wel spannend!Vandaag was het behoorlijk druk op vliegveld Teuge.
Verschillende vliegtuigen stegen op, er waren ook zwevers actief en de PH-JMP heeft 20x het luchtruim gekozen deze mooie zonnige zaterdag!

Geen opmerkingen: