zaterdag, mei 17, 2008

Nieuw mobieltje

Bliksem slaat in op mobieltje

Op een mobieltje van een vrouw uit Servië is vorige week de bliksem ingeslagen. De vrouw schuilde bij het onweer onder een boom: toen ze met haar mobieltje wilde bellen voor hulp, sloeg de bliksem in.

Ook drie collega's die met haar onder de boom schuilden, werden getroffen. Alle vier liepen ze brandworden op die in het zuikenhuis behandeld moesten worden.

In de zomer van 2004 raakte een Chinese man gewond, toen hij tijdens het bellen door de bliksem getroffen werd. In 2007 overleed een Ierse soldaat doordat bliksem insloeg op zijn mobiel.


Geplaatst op: 14 May 2008

Bron: Bliksem slaat in op mobieltje


Het zal je maar gebeuren...
Ik hoop dat het mij nooit gebeurt!
Vandaag een heel erg mooi nieuw mobieltje van Rob gekregen.
Lekker plat en hij ligt goed in de hand.

Mijn MDA, door mijn collega Marieke koelkast genaamd, vond ik toch wel wat groot en onhandig voor in mijn broek/rok/jas-zak.
Ik was al een tijdje aan het kijken naar een nieuw wat kleiner formaat.
Mijn voorkeur ging tot vanmiddag uit naar een Nokia.
Na wat kijken, voelen en advies van de verkoper besloot ik vanmiddag tot de Sony Ericson W890i.



Ik ben er erg blij mee...
maar wat een gedoe om door te krijgen wat ie allemaal kan en zo.
Met een beetje geduld en hulp van Rob en Kimberly moet ik er toch wel uit weten te komen.
Bellen kan ik in ieder geval; Esther was de eerste die ik belde.

Geen opmerkingen: