zaterdag, mei 10, 2008

De hele week mooi weer




Deze hele week is het stralend weer geweest.
De zon scheen volop en we hadden een stralend blauwe lucht.
De voorspellingen voor de komende tijd zijn onveranderlijk.

Dinsdag eind van de dag voelde ik me niet zo lekker.
Samen met Esther had ik afgesproken om te gaan sporten.
We zijn naar Sjabbens gegaan, maar ik storte in.
Nog even geprobeerd ...op een gegeven moment toch maar naar huis.
Thuis kon ik mijn verhaal bij Esther doen...dat deed me wel goed.

Woensdag heb ik een leuke dag gehad.
's Ochtends wezen paardrijden, natuurlijk weer op Harald.
Erg fijn om bijna altijd op hetzelfde paard te mogen rijden. Het wordt dan ook een beetje jouw paard. Tenminste dat gevoel geeft 't.
Mieke was vandaag ook mee. Voor de eerste keer op Quadenoord. Ze vond het geweldig.
Zij reed op Maestro.
Vanaf volgende week zal ze vaker meerijden en ze heeft aan Paula doorgegeven dat ze wel vast op de woensdag mee wil.

Zowel donderdag als vrijdag lekker gewerkt.
Vanaf woensdag voelde ik me weer heel wat beter en zag ik de wereld weer wat beter in.
Ach ja het is mooi weer.
En beter maar de negatieve dingen aan de kant zetten en als wat positiever bekijken!

Geen opmerkingen: