donderdag, mei 29, 2008

Goldvish

Top 5 duurste mobieltjes Nummer 1: Goldvish ‘Le Million’: €1.000.000

Wie nog een miljoentje heeft liggen, kan kiezen voor deze zeldzaam dure telefoon. Inmiddels is de Goldvish beroemd om zijn prijs en heeft daarmee zelfs een notering in het Guiness Book of Records. Het mobieltje is helemaal van goud gemaakt en versierd met 1800 diamanten. Van de drie exemplaren die er gemaakt zijn, is er inmiddels een verkocht aan een Russische zakenman. Die gaf het ding als cadeautje aan zijn vrouw. Dat is weer eens wat anders dan een bosje bloemen of een doos bonbons!

Leuk zo'n dingetje...
Ik moet je zeggen dat ik superblij met mijn nieuwe mobieltje ben.
Weleenswaar niet één van een miljoen, hij is me wel een zogenaamd miljoen waard!
Lekker plat en glad en 'hij maakt supermooie foto's. De kleuren zijn helder en ik kan er gave plaatjes mee schieten.

Geen opmerkingen: