woensdag, februari 20, 2008

Skieën

Kimberly heeft deze week vakantie.
Zelf had ik gisteren een dagje extra vrij.

Samen met Esther en Kimberly ben ik gisteren naar Bottrop geweest.
We hebben daar de overdekte skibaan bezocht.
Hier hebben we een uur skiles gehad van der Skilehrer Walter.
Kleine bochtjes, grote bochtjes, bochtjes om elkaar heen...
In 't begin even afzien, maar later volop genieten!
Tussendoor wat gegeten en gedronken en dan de latten weer onder.
Vooral Kimberly kon er geen genoeg van krijgen!
Aan het einde van de middag gingen we moe maar voldaan weer richting huis.
Alledrie toch wel wat last van onze benen, maar we hebben genoeg lol gehad!

Nu de day after...
Kimberly klaagt over spierpijn overal!!!
Zelf heb ik nog een klein beetje last van mijn kuiten, maar meer last van mijn arm.
En Esther? Ik zal haar morgen bellen hoe het gaat...

Geen opmerkingen: