dinsdag, februari 12, 2008

Een week geleden...

Ik mis Newly!

Wanneer je thuis komt mis je wat; het is stil zonder Newly.
's Avonds voorzichtig verzitten of opstaan; ik doe het nog steeds zo.
Het voelt soms alsof hij er nog is!
Als ik een wandelingetje maak kijk ik nog steeds achterom waar Newly blijft...

't Is alweer een week geleden dat we afscheid van hem hebben genomen!
De afgelopen week hebben we veel reacties gehad van verschillende mensen.
Dank jullie allemaal voor jullie medeleven en lieve berichtjes.

Afgelopen zaterdag had ik het voer en snoepjes van Newly naar Marjan en Ruben gebracht voor hun hond Ludo.
Newly en Ludo konden goed met elkaar overweg.
's Avonds met het laatste rondje kwamen we Ludo heel vaak tegen.

Vanavond kwamen Marjan en Anne een bloemetje en een heel lief kaartje brengen.
Bedankt Marjan en geniet nog heeeeel lang van Ludo!

Geen opmerkingen: