vrijdag, februari 08, 2008

De laatste dag

Dinsdagmiddag om 16.00 uur zijn Kimberly en ik samen met Newly naar de dierenarts gegaan.

's Ochtends had ik samen met de dierenarts besloten dat dit Newly's laatste dag bij ons zou worden. Wat vond ik het moeilijk om te zeggen en de knoop door te hakken...

In de behandelkamer had de assistente een mooi fleurig dekentje op de grond gelegd. Newly kreeg een narcosespuit in zijn bil. Hij zakte door zijn pootjes en ging lekker liggen. Binnen een korte tijd was hij in een zeer diepe slaap. Zijn hartslag was heel erg rustig. Dat gaf mij een goed gevoel. Nu kan hij rustig zijn laatste reis gaan maken. De laatste spuit kreeg Newly in één van zijn pootjes. Toen de vloeistof in zijn lijfje gespoten was was hij ook zo overleden.

Voor mij was onze Newly toen weg... Er lag voor ons nog een heel erg lief schattig knuffelbeestje.

Het was een hele moeilijke beslissing...het is goed zo.
Ik ben heel erg blij dat Kimberly er ook bij was.

We hebben samen voor Newly gekozen,
we hebben hem samen tot het laatst toe verzorgd en hebben samen afscheid van hem genomen!

Ik mis hem nu heel erg en zal hem blijven missen.
Ik heb veel fijne herinneringen en die zullen altijd blijven!


Geen opmerkingen: