dinsdag, februari 05, 2008

Afscheid nemen van Newly


Wanneer ik het over Newly heb moet ik alleen maar huilen.

Om 8.30 uur ben ik met Newly bij de dierenarts geweest.
Marieke heeft naar Newly gekeken. Het gaat echt niet goed met hem zelfs alleen maar slechter.

Voor mezelf en in overleg met Rob en Kimberly had ik al besloten dat dit onze laatste week met hem zou zijn.
't Is verschrikkelijk om over het leven van je hond, waar je zoveel van houd te moeten beslissen.
Wanneer is het moment dat je zegt nu is het genoeg...

Samen met de dierenarts heb ik dit vanochtend besproken.
Zij heeft samen met mij de knoop doorgehakt;
Vanmiddag om 16.00 uur ga ik samen met Kimberly naar de dierenarts.
Newly krijgt dan een spuitje en zal daar dan inslapen om niet meer wakker te worden.

Vandaag dus een dag van afscheid nemen.
'k Vind het moeilijk , maar heb er vrede mee.

Geen opmerkingen: