maandag, februari 04, 2008

Geen verbetering....



Met Newly gaat het niet beter!
Vanavond heeft de Da mij gebeld hoe het met Newly is gegaan vandaag.

Hij heeft maar hele kleine stukjes gelopen.
Veel geslapen...
Zijn hartje gaat als een gek tekeer.

Vanmiddag ben ik samen met Kimberly op de fiets naar het bos gegaan met Newly achterop in het mandje.
Ik had hem een dekentje omgedaan. Hij zat helemaal te rillen.
We hebben het pad naast villa Laura op en neer gelopen.
Newly heeft wat gesnuffeld en een plas en een poepje gedaan.




Kimberly en ik hebben wat foto's van Newly gemaakt.
We hadden het er allebei moeilijk mee; zouden dit de laatste foto's van hem in het bos zijn?




Pappa en mamma waren vanmiddag eventjes bij mij. Ik had hen gebeld.
Zij vonden ook dat we Newly maar niet meer lang moesten laten lijden.
Ze waren allebei ontroerd over hoe Newly er uitzag.



Ik moet nu een beslissing gaan nemen over het hoe en wat met Newly.
Voor mezelf ben ik er nu wel uit dat ik hem niet meer wil laten lijden en misschien wel een einde aan zijn leventje wil laten maken.

Met de DA heb ik afgesproken voor morgen 8.30 uur om langs te komen en te laten zien hoe het met Newly gaat.
Ik weet nog niet of ik hem morgen weer een spuit laten geven met prednison of een ander spuitje waar hij niet meer wakker van wordt en uit zijn lijden verlost zal zijn.
Het is zo moeilijk om een beslissing hier over te nemen!



Ik kijk naar dat lieve koppie van hem met zijn mooie droevige bruine ogen.
Het gaat me zo aan mijn hart!

Geen opmerkingen: