dinsdag, november 13, 2007

Tandarts en gebak

Na een klein beetje uitslapen en een kop koffie met een broodje ben ik naar Renkum geweest op de fiets om een cadeautje voor Aart te kopen.

Eerst was ik bij Loenen waar ze bijna alles al in kerstsfeer hadden. Wel erg leuk, maar ik vond het al wel vroeg. Volgens Ina hebben zij rond deze tijd altijd al de schuur vol kerstdingen!
Bij haar heb ik een glas/flessenzak gekocht om je lege flessen in op te bergen ;)
Bij de Mitra heb ik voor Aart een meter bier gekocht.

Om 10.50 uur was ik bij de tandarts in Wageningen. Rob had me gebracht.
Na eventjes wachten was ik aan de beurt.
Gelukkig geen pijn gehad en netjes afgewerkt!

Na de tandarts ben ik lopend naar Irma gegaan waar Rob op mij wachtte.
Eventjes kletsen met Irma en daarna op naar Veenendaal.

Aart is nu ook 43!
We hebben heerlijk koffie met lekker gebak gegeten en gezellig zitten kletsen over van alles en nog wat.
Toch ook wel een keertje leuk om met z'n viertjes ff bij te kletsen.
Weer eens wat anders dan met de hele family en zo verjaardag te vieren. Ook gezellig natuurlijk, maar dit was toch ook wel prettig!

Geen opmerkingen: