vrijdag, november 09, 2007

Bij Askja op kantoor

Gisteren gewerkt bij Bever en vandaag bij Askja.

Ik heb een nieuwe baan: productmanager voor IJsland bij Askja-reizen.

Het is allemaal supersnel gegaan.

Vorige week zondag was ik op een informatiedag van Askja op Papendal.
Daar hoorde ik dat er vacatures op kantoor bij Askja waren.
Ik raakte met Antoinet aan de praat.
De volgende dag belde ze mij voor een officieel sollicitatiegesprek.
Voor dinsdagochtend hadden we een afspraak gemaakt.
We hadden een leuk prettig gesprek.
Binnen een uur nadat ik vertrokken was bij Askja werd ik gebeld door één van de nieuwe directeuren van Askja.
Hij had zoveel positieve dingen over mij gehoord en was zeer benieuwd naar mij.
Ik was onderweg naar huis op mijn fietsje en ben toen maar omgekeerd en weer richting Arnhem gegaan.
Na een kort gesprek met Eppo en Sander was de kogel door de kerk...

Per 1 december zal ik werkzaam zijn als productmanager IJsland voor Askja-reizen.

De maand november ga ik een aantal dagen alvast naar kantoor om ingewerkt te worden.
Vandaag was de eerste dag.
Voor mij een hele nieuwe materie. Flora en Antoinet hebben me het één en ander over de boekingen en de verwerkingen hiervan verteld.
De dag was zo om. Het was leuk en iedereen was erg aardig.

Geen opmerkingen: