vrijdag, november 23, 2007

Fijne dag bij Bever

'k Heb vandaag heerlijk gewerkt bij Bever.
Zalig om met JP weer samen te kunnen werken.
Het is zo vertrouwd en we weten wat we aan mekaar hebben.

Vanavond weer eens sinds zeer lange tijd met Sjoerd uit eten geweest.
't Was gezellig en we hebben heerlijk gegeten.
Bij het afrekenen kwamen we mijn buurman nog tegen.

Aan het eind van de avond had Peter zich bij Bever gemeld.
Ik wist eerst helemaal niet dat hij er was, totdat Arjen mij hierop wees.

Peter had mij al een roseetje met de bus gestuurd.
Ik had hem wel gebeld om hem te bedanken, maar dat hij nu in Arnhem was... dat had ik toch niet kunnen bedenken!
Gezellig om hem weer eens te zien.



Peter is nog met mij mee naar huis geweest.
Samen met Rob hebben we nog naar "Ik vertrek" zitten kijken samen met een wijntje erbij. Twee homo's die naar Frankrijk vertrokken met hun leuke oude cabriootje.



Toen Peter naar huis was heb ik met Rob samen de rose geproefd.
Ik vond hem wel lekker....
Lekker makkelijk weg te drinken.

Geen opmerkingen: