woensdag, november 14, 2007

Naar buiten te paard en met de hond

Het wordt nu wel steeds kouder.

Vanochtend was het rond t vriespunt.
Op de fiets naar de manege miste ik mijn handschoenen.
Dom van me om ze niet mee te nemen.

Gelukkig was mijn paard Sir Harald heerlijk warm en kon ik tijdens het poetsen mij aan hem warmen.



We hebben een heerlijke buitenrit gemaakt met ons vaste clubje; Paula, Marian, Marga, Saskia, Frits, Paula en Jacqueline.
Lekker door het bos en over de Ginkelse hei weer heelijk in galop.

Toen ik vanmiddag thuis was ben ik meteen met Newly wezen wandelen.



De grote ronde om het golfveld gemaakt overgestoken bij de Telefoonweg en toen door het bos weer terug.
De zon scheen heelijk en het was lekker om te wandelen.
Newly had het ook wel naar zijn zin.

Hier en daar was het behoorlijk blubberig in het bos.
Gelukkig had ik mijn paardrijlaarzen nog aan.

Geen opmerkingen: