zondag, november 04, 2007

Heerlijke zondagmiddagwandeling

Ik had vandaag moeite met opstaan.
Maar ja, Newly moest toch uitgelaten worden.
Na het uitlaten lekker met z'n allen ontbeten.

Rob ging naar Lelystad: Flightsim-dag.
Kimberly ging naar haar kamer: msn-en en filmpie kijken.
Ik ben even onder de douche gesprongen.
Hierna had ik wel weer wat energie.

Samen met Newly ben ik gaan wandelen.
We zijn ruim 2 uur weggeweest.
Heerlijk was het.
Geen kip en geen mens tegengekomen.
Toch wel bijzonder hier in Nederland en dat zelfs op een zondagmiddag!
Nou scheen de zon wel niet, maar het was toch lekker wandelweer.

We zijn in het gebied Kabeljauw geweest tussen Heelsum en Oosterbeek.

Bij de boerderij Kabeljauw hebben ze aardig wat koeien en stiertjes.
Er stonden een aantal stiertjes in de wei.
Newly was er heel erg van onder de indruk en het leek wel of hij bang voor ze was.
Toen er een begon te loeien sprong ie aan de kant en verschuilde zich achter mij.

Onze anders zo stoere Kooiker die bang is voor wat jonge stieren!

Geen opmerkingen: