donderdag, februari 22, 2007

Weer een leuke dag met Kimberly!

Ook vandaag, woensdag heb ik een leuke dag met Kimberly doorgebracht!

We waren allebei op tijd op vanochtend.
Ik heb eerst Newly uitgelaten.
Daarna Goedemorgen Nederland gekeken en een ontbijtje genuttigd.
Ondertussen kwam Kimberly ook naar beneden.

Om iets over negen zijn we met z'n tweetjes vertrokken naar manege Quadenoord.

Daar aangekomen vroeg Lisa ons of ze iemand vergeten was...
Kimberly was in vol ornaad aangekleed dus dacht Lisa dat ze ook mee zou rijden....
Als 't kan en mag is het voor Kimberly wel erg leuk om mee te rijden!
Op Beertje, als 't mag....
Natuurlijk...........
Gezellig!

En zo gebeurde het...
Kimberly reed mee op Beertje op onze buitenrit!
Het ging prima en was erg leuk!
We hebben een ewrg fijne en leuke rit gehad.

Vanmiddag zijn we naar An, AArt, Tom en Susan geweest.
Natuurlijk nog voor Tom zijn verjaardag.
Susan was erg aanwezig ...maar wel erg leuk!

Vanavond ben ik naar onze nieuwe buurvrouw Mary geweest...
Onverwachts...erg welkom...erg gezellig!
Een goede buur... denk ik!
Leuk! Net als onze buren op nummer 10...
Ik ben er blij mee!

Bij deze toost ik op onze nieuwe buren met een goed glas wijn van oude buren...:-)

Geen opmerkingen: