vrijdag, februari 02, 2007

Canadian Connections Fair 2007

De Canada-beurs in de Eusebiuskerk is vandaag van start gegaan.






Gisteren heb ik samen met Sjoerd de stand voor Bever opgebouwd.

Lieske had ons opgepikt bij Bever met de vrachtwagen.

We hadden de vrachtwagen aardig vol geladen.

Bij de kerk aangekomen gaf Lieske ons de spullen aan vanuit de vrachtwagen.

Het was een heel gesjouw en gebouw. Omstreeks half 8 waren we klaar.

Vandaag is de beurs dan open voor publiek.




Benieuwd of het nog een beetje druk wordt.

Vorig jaar was de eerste keer dat dit evenement plaats vond.
Het publiek dat er was vond het een kleine, maar gezellige beurs.
Dit jaar is er wat meer aan publicatie gedaan. Dus wie weet...

Zelf sta ik niet op de beurs. Of ik 't weekend nog ga kijken weet ik nog niet.
De komende 3 dagen ben ik heerlijk vrij, maar ik heb wel het een en ander te doen.
Met Kimberly scholen bezoeken, boodschappen doen, met Newly wandelen, sporten, naar Esther en nog wat dingen...

Geen opmerkingen: