zondag, februari 25, 2007

Kooikerforum

Gisteren heb ik me weer aangemeld bij het kooikerforum

Toen we Newly net hadden ben ik ook lid geweest van het Kooikerforum.
In het begin was ik erg actief hiermee en keek en schreef ik elke dag.
Op een gegeven moment had ik andere dingen te doen die ik belangrijker vond.
En voordat ik het wist had ik meer dan 2 maanden niets meer gepost...
Ik werd verwijdert van het forum...
Jammer!

Tijdens de nestkeuring in Barneveld ben ik weer verschillende mensen tegengekomen van het forum.
Toch wel weer leuk om met deze mensen te praten over onze kooikertjes.
Het is altijd goed om ervaringen uit te wisselen.

Daarom nu dus maar weer aangemeld.
Wel weer eventjes een gedoe.
Het een enander invullen om je aan te melden. Een leuke passende avatar zoeken en natuurlijk een mooie foto voor het onderschrift.

Ik heb ook een slideshow geplaatst van Newly in de Ardennen.



Leuk om er zo weer mee bezig te zijn.
Mijn eerste slideshow...er volgen er vast meer!

Geen opmerkingen: