vrijdag, februari 23, 2007

Verhuizen....

Esther is volop bezig met verhuizen...

Gisteren hebben René en Aart heel veel dingen van Belgié naar het nieuwe huis gebracht.
An en Esther waren druk met opruimen en René en Aart hebben wat afgesjouwd.

Vandaag was het mijn beurt om mijn zus te helpen.
Vanmiddag ben ik bij Esther geweest.
We zijn voornamelijk boven bezich geweest.

Ik heb de kamers gestofzogen. De kamertjes van Gijs en Nienke waren eigenlijk zo gebeurd. Allebei mooi velours tapijtjes; in blauw voor Gijs en rose voor Nienke.
De grootste klus was het zwarte hoogpolige tapijt op de overloop en in de slaapkamer van Esther en René.

Aaibaarheidsfactor 10: hoogpolig
Trendwatchers signaleren een steeds grotere behoefte aan zacht wonen, we willen een huis met een hoge 'feel good'-factor. Tapijt past als gegoten in die trend, en vooral de hoogpolige versie beantwoordt perfect aan de roep om aaibaarheid. Populair in de jaren zeventig (denk aan de zitkuil!) en daarna verdreven door de vlakke vloeren, is de hoge pool nu weer volop aanwezig.

Lekker warm, lekker zacht. Hoogpolig tapijt waar je je tenen in kunt begraven is weer helemaal hip. Superlange pooldraden met een luxueuze uitstraling, glanzend en rijk gekleurd. Een beetje decadent met warme kleuren zoals hier in het grijs maar ook wijnrood, chocoladebruin, paars, zwart, goud en zilver


Met een borstel alle losse stukken weg en daana met de stofzuiger er over.
Het is mooi en lekker aan de blote voeten...maar mijn keuze zal het nooit worden!
Ach ja...ieder zijn eigen ding!
Ook heb ik de trappen nog gedaan. Het ziet er netjes uit.
Esther en ik hebben samen de badkamer gedaan. Die glimt nu ook mooi en er kan gebadderd worden.
Op het kamertje van Gijs staan zijn bedje en commode kant en klaar.
Benieuwd hoe hij het zal vinden in t nieuwe huis. Vanavond wordt zijn eerste avond op zijn nieuwe kamer in zijn vertrouwde eigen bedje.

Leuk mijn zusje in haar nieuwe huis. Ik geloof dat ze het wel erg leuk vind.
Es... heel veel plezier in dit nieuwe huis!!!

Binnenkort ga ik wel weer een keertje langs.

Geen opmerkingen: