dinsdag, februari 06, 2007

Dammen

Vanavond ben ik met Kimberly mee geweest naar het dammen.

Kimberly heeft een heuse beker gewonnen...

Ze is eerste gewonnen met het toernooi voor basisschoolleerlingen 2007!











Kimberly was reuze blij met haar beker.
Ik was super trots op haar.
De mensen van de damvereniging vonden het geweldig dat er weer eens een meisje een prijs gewonnen heeft en dat ze het zo leuk vind!
Ze vinden dat zij zeker talent heeft!
Leuk hé?

Vandaag is ook de CITO begonnen.
Kimberly vond het vandaag goed te doen.
Wel spannend allemaal. Morgen weer een dag met toetsen.



Ze heeft het maar druk gehad vandaag.
Eerst naar school met de Citotoets, daarna paardrijden en na het eten het dammen dan nog eens een keer.

Ik heb wel bewondering voor mijn kleine meid!
Nou ja klein...ze is al bijna net zo groot als dat ik zelf ben.

Geen opmerkingen: