woensdag, maart 01, 2006

Logeren

Ik ben mijn dag vandaag actief begonnen.
Eerst natuurlijk Newly uitgelaten zoals elke ochtend. Daarna heb ik de benedenverdieping eens grondig gestofzogen. Koffie gezet voor mezelf en Rob die rond half 9 ook naar beneden kwam. We hebben even wat gekletst en toen ben ik naar mijn werk gegaan. Even een half dagje gewerkt.

Toen ik tussen de middag thuis kwam was Renate er ook. Ze vroeg of ze bij ons mocht logeren. Natuurlijk! Samen met Kimberly is ze mee geweest naar de manege, heeft ze bij ons gegeten, gezellig een dvd-tje van Hillary Duff gekeken, lekker fris onder de douche en ligt ze nu samen met Kim op de slaapkamer van Kimberly heerlijk te slapen.
Morgenochtend gaat ze weer mee naar de manege wanneer ik ga rijden.
Toch wel gezellig voor Kimberly dat ze er is...

Geen opmerkingen: