maandag, maart 13, 2006

Impressie Zweden

Samen met mijn nederlandse medereizigers Mark, Arno, Dirk, Hilde, Barbara en BjÖrn vertrok ik zondagmiddag met de SAS vanaf Schiphol.



Het is er schitterend. Dit is een uitzicht vanuit ons hotel in Valadalen.



Kamp 1: een bevroren en besneeuwd voetbalveld.



De top waar ik wel wat moeite mee gehad heb...



Even kijken met Georg, David, Carolien en Benjamin welke kant we op zullen gaan.



Bosse Hilleberg, de grote kleine man die ons heeft uitgenodigd om naar Zweden te komen.



Zo maar weer eens een van de vele mooie uitzichten.



Tentenworkshop in kamp 3 door Bosse.



Samen met Barbara, die vandaag jarig is, in kamp 3.



Kamp 3. In deze tent heb ik twee nachten op deze plek geslapen.
De eerste nacht samen met Caroline, een duits meisje van de firma Globetrotter.
De tweede nacht heb ik alleen geslapen. Caroline was terug naar het hotel.



Ik ben weer terug uit Zweden. Het was geweldig!
Het is erg koud geweest en de sneeuwcondities waren prima.

Ik ga een verslag over deze trip maken. Wanneer het af is komt de link op dit weblog te staan.
Dit was alvast een klein voorproefje.......

Het is ook wel weer lekker om thuis te zijn...
Rob, Kimberly en Newly waren ook blij om me weer te zien.
Nu zijn we allemaal weer bij elkaar.

Geen opmerkingen: