zondag, maart 19, 2006

Tentenshow



Dit weekend hebben we de eerste tentenshow van het jaar binnen Bever gehad.
We waren uitgenodigd door het NIVON om weer mee te doen aan hun jaarlijkse opendagen bij "De Bosbeek".
Op het terrein aan de voorkant van het NIVON-huis heb ik samen met Marieke en Joost afgelopen vrijdag aardig wat tentjes neergeprikt...



Zaterdag heeft Joost de workshops GPS en Rugzak gegeven en Froutje kwam om de mensen bij het Nordicwalken te begeleiden.



's Avonds was het net als op vrijdagavond heel gezellig rondom de kachel in de grote Tenttipi.
Lekker eten, met toetje!
Daarna lekker borrelen en verhalen vertellen...
Rob, Kimberly en Peter waren er ook.
Onze Newly is het gehele weekend aanwezig geweest.







Zondagochtend kwam Sjoerd het team versterken.
Rob,Kimberly, Newly en ik zijn rond half 11 naar huis vertrokken.
Even lekker onder de douche en daarna naar de Dealerdag...



Vanochtend had ik er eerst niet zoveel zin in, maar toen ik er was heb ik toch wel weer genoten. 't Was leuk om weer verschillende mensen te ontmoeten en even een praatje met deze en gene te maken!

Geen opmerkingen: