woensdag, maart 29, 2006

Voor het eerst naar huis...

Maandag ben ik voor het eerst naar huis gegaan, omdat Kimberly ziek was.
Ze belde me op mijn werk heel zielig dat ze overgegeven had en nog steeds misselijk was.
Gelukkig waren er genoeg collegaas op de werkvloer, zodat ik meteen naar huis kon!

Na wat rust en wat aandacht is ze gisteren weer naar school geweest.

Gisteren belden ze van de Peugeotgarage in Arnhem. Onze nieuwe 307SW is gearriveerd.
Maandag 10 april is hij waarschijnlijk klaar om opgehaald te worden.
Spannend en leuk natuurlijk...
Waarschijnlijk gaan we voor die tijd nog wel even kijken hoe hij er uit ziet. De kleur gris fer.... we zijn benieuwd hoe die nu precies is en dan met donkere bekleding.





Ik heb nog steeds geen goed plaatje kunnen vinden waar de kleur goed uitkomt.

Vanochtend weer eens heerlijk wezen paardrijden.
Vorige week waren we met een grote groep van 12 combi's.
Nu waren we met z'n zessen.
Wel zo gezellig en uiterst relaxed...

Geen opmerkingen: