zondag, februari 26, 2006

Relax dag

Eindelijk weer eens uitgeslapen. Eerst om 7.00 uur Newly uitgelaten daarna lekker weer mijn bedje in.
Om 9.30 uur was ik bij Sjabbens waar ik ruim een uur getraind heb.
Thuis lekker ontbeten met een gekookt eitje erbij. Toen we het lekkers opgepeuzeld hadden ben ik heerlijk onder de douche gegaan.

Vanmiddag ben ik samen met Kimberly naar de film geweest.
De laatste tijd is Kimberly vaak alleen thuis geweest samen met Newly.
Ze deed dit erg goed. Ik vond dat ze wel wat verdiend had.
Het leek haar leuk om naar de film Dreamer te gaan,



Nou daar zijn we nu geweest. Het was een erg mooie film en we hadden het samen erg gezellig.
Kimberly wilde tot het allerlaatste blijven zitten en was dan ook de laatste die de filmzaal verliet.



Toen we weer thuis waren was Newly ontzettend enthousiast.
We zijn nog een stuk met hem wezen lopen
Het was nog heerlijk weer en alle drie hadden we er plezier in...

Geen opmerkingen: