dinsdag, oktober 04, 2005

Op de koffie en op de thee.

Gelukkig verliep het in het ziekenhuis lekker snel. Alleen bij de bloedafname duurde het wat langer. Om 10.oo uur liep ik het ziekenhuis alweer uit.

Ik heb pappa en mamma even gebeld en ben bij hun wezen koffie drinken.
We hebben heerlijk even bij kunnen praten over van alles en nog wat. Ik heb hen ook verteld over de hondjes en de foto's van de hondjes van de Toetesteijn laten zien.
Pappa en mamma waren er ook weg van en vonden de puppies schattig.



Op de terugweg door Bennekom ben ik langs de dierenwinkel geweest om te kijken wat hier allemaal te koop is voor een hond. De winkel in Bennekom is een leuke zaak met hele aardige mensen. Veel leuker dan de winkel in Arnhem waar ik gisteren was.
Het personeel leeft hier met je mee. "Wel langs komen als jullie de pup hebben hoor!"

Vanmiddag bij Annemieke op de thee geweest. Zij heeft nog wat puppiespullen op zolder staan van Bolke. Ze gaat het voor me bij elkaar zoeken. Ik ben benieuwd...

Geen opmerkingen: