woensdag, oktober 26, 2005

Newly

Maandagmiddag was het dan zover. Eindelijk... We mochten onze pup ophalen!
Na wat uitleg en een hele papierhandel vertrokken we rond een uur of drie bij Carla en Rinus uit Westendorp vandaan.
Rob achter het stuur en Kimberly en ik achterin met onze Newly.
Het is me toch een knuffeltje.



De eerste nacht was wel wat onrustig voor mij. Ik ben er wel vier keer uit geweest om Newly een poepje of een plasje te laten doen.
Dinsdag voor het eerst boodschappen gedaan. Je hebt dan natuurlijk heel wat bekijks met zo'n schattig puppie.
Ingeborg en Piet kwamen ook nog langs om Newly te bewonderen.
's Middags ben ik met hem naar de manege geweest.



Op de terugweg door het bos en langs de Renkumse beek, waar Newly al heel voorzichtig een klein stukje in gelopen heeft.



Wanneer hij wakker is is hij erg actief, daarna is hij moe en gaat lekker een dutje doen.



Afgelopen nacht ging het al wat beter; plasje/poepje doen om 02.00 uur en om 06.00 uur. Om 05.00 uur zijn we ook nog buiten geweest, maar dit was loos alarm...
Vanmorgen zijn Kimberly en ik met Newly in het mandje op de fiets naar de manege geweest. Op de heenweg vond ie het wel spannend, op de terugweg heeft ie de hele weg geslapen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.