dinsdag, oktober 04, 2005

Onrustig geslapen


Gisteravond had ik maar geen zin om naar bed te gaan. Ik ben zo vol van het Kooikerhondje. Vanalles weer bekeken op het internet.
Ik kon moeilijk in slaap komen. Vannacht ben ik wel een paar keer wakker geweest. Ik heb heel erg onrustig geslapen.
Voor onze vakantie moeten we nog heel wat doen en hebben we ook verschillende afspraken staan. Ik moet nog een aantal keer naar het ziekenhuis, paardrijden, verjaardag van Peter, Kooikerhondjeswandeling, feestje Bever, Kimberly haar verjaardag, haar feestje op woensdag, het trakteren, nog naar de Hoflaan, tussendoor nog wat werken en sporten, de voorbereidingen voor de vakantie en natuurlijk de voorbereidingen voor onze nieuwe bewoner...Vannacht kreeg ik het gewoon benauwd. Zou ik dan toch maar wat dingen afzeggen...
Nu, vanochtend ben ik weer wat rustiger. Ik zie wel hoe het gaat lopen. Met een beetje vooruit plannen moet het toch lukken. Zo nu eerst maar naar het ziekenhuis voor groot onderzoek.

79,8

1 opmerking:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.