donderdag, oktober 27, 2005

Met de bus naar Arnhem

Vanochtend ben ik naar Bever geweest, niet om te werken, maar gewoon om even lekker koffie te leuten en... om onze Newly te showen.
Eerst een wandelingetje naar de bushalte, daarna met de bus naar Arnhem. In de bus heeft Newly heerlijk op mijn schoot liggen slapen. Zowel op de heen als op de terugweg!

Het was Marieke haar laatste dag bij Bever voor haar vertrek naar Noorwegen. Ik heb van haar dus ook afscheid genomen en haar veel succes met alles gewenst. Ik ben reuze benieuwd hoe ze het in Noorwegen zal hebben... Via email zullen we zeker contact houden.



Met Newly gaat het goed. Hij slaapt overdag nog wel wat uurtjes bij elkaar. Op zich vind ik dit wel lekker; dan kan ik ondertussen wat dingen in het huishouden doen, of even achter de computer.

Gisteren zijn Annemieke, Bram en Bolke bij ons op "kraamvisite" geweest.
Zij hadden een leuk cadeau voor Newly meegebracht; een trekknoop.
Newly vind het erg leuk om mee te spelen, net zoals met z'n botje, z'n piepballetje en z'n beloningsballetje.

Geen opmerkingen: