woensdag, september 05, 2007

Lekker dutten

Gisteren een pittige dag gehad.
Iets voor zevenen kwam Eric mij ophalen om naar de Koelnmesse in Duitsland te gaan.
Na Henk van Frans de Witte bij de Mac opgepikt te hebben konden we op weg naar de Spoga.




Wij gingen er vanuit dat het een beurs op Camping-gebied in de ruimste zin des woords zou zijn. Nou dat ruimste zin des woord klopt wel, maar niet wat wij verwacht hadden....
Duizend en één tuinsetjes van hout, kunstof en noem maar op tot misschien wel evenveel loungesetjes van heel goedkoop tot duur Italiaans design.
Wat we alledrie toch wel stiekem leuk vonden waren de hallen met de barbeques; van Hibatchi tot een echte Porsche-design achter glas!
Het was zo'n hele dag...

's Avonds ben ik met Esther nog wezen sporten bij Sjabbens.
Het sporten viel me zwaar, maar het kletsen was erg gezellig.

Vanochtend heerlijk wezen paardrijden.
We waren met een klein groepje; Paula, Jeanine, Marga, Saskia en ik dus.
Na een rondje met Newly en na de lunch met Rob had ik het toch wel eventjes gehad.
Even een dutje doen...lekker in de tuin.
Rob heeft er stiekem een foto van gemaakt.



Newly heeft een hele tijd bij me gezeten en gelegen.
Toen Rob de foto van me maakte liep Newly net weg...



Geen opmerkingen: