vrijdag, september 07, 2007

Feestdag

Vandaag was een feestdag voor velen.
Het weer was heerlijk voor zo'n dag in september.

Bij ons in de wijk ging een "buurmeisje" trouwen.
De gasten werden verwelkomt met doedelzakmuziek.
Bij de ingang van de carport stond een heuze doedelzakspeler in schotse kledij op zijn doedelzak te spelen.
De bruidegom arriveerde met een mooie witte kever en samen met zijn aanstaande verlieten zij de wijk met een stoet van auto's achter hen aan.




Voor mij en Newly was het ook een beetje feest
Samen zijn we vanochtend in het Bennekomsebos wezen wandelen.
Newly vond het prachtig. Nadat ik zijn riem losgemaakt had rende hij er op los.
Super leuk om te zien hoe vrolijk ie was!
Bij 't Heidje zag ie een andere hond...hij bedacht zich geen moment en rende er snel naar toe. De hond was vriendelijk en samen hebben ze lekker kunnen rennen door de hei. Ik vond het zelf ook lekker om eens op een plek te wandelen waar je niet zo vaak komt. Na ongeveer een uur rond gedold te hebben zijn we weer naar huis gegaan.
Voor Newly vond ik het wel genoeg...langzaam maar weer eens opbouwen.
Kunnen we straks weer wat langere wandelingen maken!
Ik kijk er naar uit...

7 september is ook de verjaardag van Paula, mijn paardrijvriendinnetje.
Ze had me uitgenodigd om op haar verjaardag te komen.
Samen met Kimberly ben ik vanmiddag bij haar geweest.
Kimberly was onder de indruk van waar Paula woont; Wat een leuk huis mam!
Het was erg gezellig. Kimberly was helemaal weg van de poesjes die er rondliepen.

Geen opmerkingen: