donderdag, november 09, 2006

Verjaardag pappa Gijs

Vandaag is mijn pappa 69 jaar geworden.
Rob moest werken en had de auto mee.
Gelukkig mocht ik een auto van Annemieke en Gerben lenen.
Kimberly en ikzelf vonden dit toch wel super.
Nu hoefden we niet op de fiets naar Ede.
Heen vonden we niet zo'n probleem, maar we moesten toch ook weer terug!

Vanochtend ben ik samen met Newly lekker wezen genieten van het herfstweer.
Het zag er een beetje drijgend uit toen we vertrokken. Ik had dan ook maar een parapluutje meegenomen. Gelukkig had ik deze niet nodig. Toen we door het Wilhelminabos waren leek het weer aardig op te klaren. Mooie wolkenpartijen en blauwe stukken lucht. Geweldig gewoon. Wat kunnen we hier in Nederland toch mooie luchten hebben. Het waaide wel wat, wat ik toch ook wel heerlijk vind. Even lekker uitwaaien. Je hersenen even leeg maken. Ik kan er echt van genieten van dit weer en dan zo een zalige wandeling samen met Newly maken.

Vanmiddag toen Kimberly uit school was zijn we eerst met Newly nog even wezen lopen.
Zelf ben ik nog langs de apotheek geweest en Kimberly is bij de boekhandel nog een Suske en Wiske voor Opa wezen kopen.
Toen we ons rondje gemaakt hadden zijn we met de rode Eigenwijzetuinen auto naar Ede gegaan.
Het was erg gezellig en leuk om iedereen weer te zien.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi, gefeliciteerd met je vader, groetjes peter

Ria zei

dank je,
leuk dat je ff reageert!