donderdag, november 30, 2006

Extra dag vrij

Wat is het toch lekker dat je tussendoor eens een dagje vrij hebt.
Vandaag was dit voor mij het geval.
Ik had niets gepland.

Vanochtend ben ik eerst bij pappa en mamma wezen koffie drinken.

Tussen de middag lekker broodjes gegeten met Rob en Kimberly.
Altijd heerlijk en gezellig!

Vanmiddag ben ik naar onze nieuwe tandarts geweest.
Even kennismaken het gebouw bekijken en onze historie en foto's gebracht.
Huub had ons doorverwezen naar tandarts Korthof. Hij vertelde ons dat deze tandarts wel bij ons past en dat het zeker zal klikken....
Gelukkig wilde tandarts Kothof ons wel aannemen als nieuwe patienten.
Ik heb meteen voor ons alledrie een afspraak gemaakt voor in mei 2007.

Samen met Newly ben ik bij het oude ziekenhuis in Wageningen heerlijk een wandeling wezen maken daar in het bos.
We zijn behoorlijk wat honden tegen gekomen, wat Newly superleuk vond. Kon hij lekker rennen en spelen.
Newly gaat steeds beter naar me luisteren en komt goed naar me terug.
De hondencursus/club gaat zijn vruchten afwerpen. En Newly wordt nu natuurlijk ook ouder en wat rustiger.
Hij geniet er echt van als hij een wedstrijdje hardlopen met een andere hond kan doen. Hij sprint er als een gek van door!

Na de wandeling heb ik nog het een en ander aan boodschappen bij de Golf gehaald.
Newly bleef rustig in de auto zitten en toen ik weer terug was was hij super enthousiast...

Geen opmerkingen: