vrijdag, november 17, 2006

Mooi herfstweer!

Ja vandaag was het een mooie herfstdag!



Vanochtend ben ik eerst bij de fysio geweest en daarna heb ik de boodschappen gedaan.

Rob is vandaag ook vrij.

Tussen de middag waren we allemaal thuis. Gezellig!
Lekkere broodjes gegeten; croissantjes, saucijs voor Rob en kaasbroodjes voor Kimberly en mij.

Vanmiddag ben ik bij pappa en mamma geweest.
FF lekker bijgekletst.
Daarna ben ik met Newly naar de Edese hei geweest.

Er waren vele wandelaars met net zoveel als niet meer honden.
Newly kon lekker rennen en spelen.
Hij kreeg er maar geen genoeg van.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoii Mam,, zal het nog goed komen met SweetY ?

Ria zei

Lieve Kimberly,

Sweety ligt nu lekker te slapen in haar dekentje. Misschien zit ze toch in haar winterslaap! We laten haar maar even met rust en zien morgen wel verder...

Slaap lekker lieverd!