vrijdag, november 03, 2006

Heerlijke dag...

De zomer is echt voorbij...
Het is echt herfst!
Vannacht heeft het voor het eerst weer wat gevroren.
De bladeren aan de bomen kleuren en vallen er ook af.
In het bos zien we vele paddestoelen.







Met Annemieke vanochtend lekker koffie gedronken en gezellig gebabbeld.

Vandaag had ik niet de beschikking over een auto.
Toch moesten de boodschappen gehaald worden.
Ik ben op de fiets naar de Golf geweest en heb daar de wekelijkse boodschappen gedaan.
Mijn fiets was behoorlijk volgeladen; de tassen aan het stuur en de mand van Newly stroomde bijna over.
Ik durfde niet te gaan fietsen, dus ben ik maar naast de fiets lopend naar huis gegaan.

Het weer was lekker vandaag; blauwe lucht met af en toe een wolkje. De temperatuur is behoorlijk naar beneden gegaan. 't Is weer truien en jassen weer!
Wel lekker vind ik...

Vanavond was het al vroeg donker. We hebben weer wat kaarsjes en lichtjes aangedaan.

1 opmerking:

Anoniem zei

mooie foto's