woensdag, september 06, 2006

Ook Nederland is bijzonder...

Begon mijn dag wat minder lekker.... Hij eindigde bijzonder!

Het was heerlijk weer vandaag.
We konden weer eens lekker buiten eten.
Het was erg gezellig.

Na het eten ging Kimberly Newly uitlaten met wat vriendinnetjes van haar.
Rob en ik bleven achter in de tuin en hebben wat zitten lezen. Heerlijk rustig!

Rob las een computertijdschrift en ik had een van de nieuwe tijdschriften/magazines van Frank Sillen gepakt. "Ontdek Afrika"
Ik vind het een prettig leesbaar magazine vergelijkbaar met National Geographic. Iets meer dan een tijdschrift en net iets minder dan een boek. Heel handsaam, goede artikelen en mooie foto's!

Door de nieuwe verhalen en mooie plaatjes heb je zo zin om er heen te gaan. Alles ziet er indrukwekkend en bijzonder uit. Je wordt er erg door geprikkeld; een nieuwe uitdaging misschien?

Het wordt wat donkerder in de tuin. Rob vertrekt even naar boven om nog wat achter zijn computer te doen.
Ik blijf achter... sla Ondek Afrika dicht en dan...
Kijk ik om me heen en besef ik dat het hier ook niet zo slecht is.

In de tuin zie ik mugjes boven onze vijver zwermen...
Een zacht briesje blaast door de rietpluimen heen zodat ze zachtjes heen en weer bewegen.
Rechts van me zie ik het avondrood verdwijnen achter de huizen.
Recht voor me wat kleine lieve schapewolkjes.
Links is het al echt wel donker en zie ik een sterretje aan de hemel verschijnen.
Heelsum, Nederland is ook zo gek nog niet...

Elke plek op aarde kan bijzonder zijn...
als je het maar wilt zien!

Geen opmerkingen: